Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2012 18:59 - Ти де го чукаш, то де се пука :)
Автор: sakata01 Категория: Технологии   
Прочетен: 2279 Коментари: 0 Гласове:
1



"Ера Компютърс" - erabg.com/home/aboutus/..... "Страшни цени има тук, дали да не си поръчам няколко компонента..... еййй, тоя процесор е тамън такъв, какъвто ми трябва - старо моделче с хубави характеристики и на ниска цена, при това е наличен!" - мисля си аз и търкам ръчички, докато се усмихвам, че най-накрая й излезе късмета на моята щайга. Свърукайки си с уста отивам до магазина на посочения адрес и казвам на магазинера - "Момче, един процесор Интел Е4500", "Веднага - отвърща ми той" и след малко ми носи една кутия, интелска с вентилатор и процесор в нея, но за съжаление - отворена. Разопаковам пред момчето всичко и какво да видя ...... единственото ново в тази кутия е само и единствено упътването... май и вентилатора, поне приличаше на нов. Процесора е бачкал толкова много, че пастата му е била засъхнала и се е наложило да го стържат с макетно ножче, за да го продават за нов. Ама май не са си свършили работата добре, защото горната част на процесора излеждаше като почиствана с шкурка :). "Момче, ти сугурен ли си, че това е процесора?!", "Да, защо какво му има?", " Ми той е ползван." , "А ползван?!", "Заповядай, виж го и ти." и т.н. Да пресъздавам целия диаллог няма смисъл, затова ще разкажа най-общо - старите процесори, които имат и продават за нови, са им единични бройки, изостанали от продажба и затова, окомплектовката им е малко странна - поне според магазинера и неговите колеги. А според мен - това са процесори от компютри, използвани дълго време в някои офиси и учреждения. Компютрите са изкупени от фирма "Ера Компютърс", която след това прави опит да ги продаде за НОВИ, ЗАВОДСКО ОКОМПЛЕКТОВАНИ компоненти. Незнам дали това е възможно, процесора който исках е Интел Е4500, а те ми го донесоха в кутия от Интел КСЕОН!?. ХАхах, панаир. Незнам дали има нещо ново в тази и фирма........даже и търговските им трикове са стари. Та колеги, цените в "Ера Компютърс" са ниски, тъй като частите(някой от тях, но сигурно по-голямата част) са ВТОРА УПОТРЕБА. Но са с гаранция - хахахаххаха, щом гаранцията покрива амортизцията това е добре :)))) 


"Ера Компютърс" - Ние гарантираме за всичко, което е работило! 

Звучи добре, нали?



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sakata01
Категория: Други
Прочетен: 38569
Постинги: 14
Коментари: 14
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930